Saturday, March 18, 2006

Friday

730-930am: Pushed out
I was scheduled to discuss the team structure transition package to the IE managers from the Intel ATM sites. I was scheduled to discuss my presentation around 8:10-8:30. Around 9:15, Alvaro told me that my presentation is pushed out next week. Really? Wahahaha. Sana nakinig na lang ako ng MP3s sa laptop ko.

3:00-4:00pm: Last minute issues
1 hour to go then Vince approached me. It seems that we have some problems in our EOL Lasers. After meeting Jean, i took my stopwatched and did a very quick tool time study. Then i run the analysis, had the results, and sent the report to those who need to know. I'm crossing my fingers that the tool is not meeting Jowell's MOR. Until today, i have this strange feeling that it's not the tool not meeting the MORs but Jowell's MOR being incorrect.

5:30-8:15pm: Yonah Celebration
Thank god it's the 2005 Yonah Celebration and not the Q1 2006 celeb. People screwed up in Q1. Anyway, the food was great, entertainment is not that bad (why do people love retro music?), and Edna Guevarra can find a new job doing as the emcee for kiddie parties and or in barrio fiestas!

Mabuhay ang Hari ng IE. Kumakain ang Hari ng IE. Bigyan ng Iced Tea ang Hari. hari, kinakain mo ba ang gulay mo.... Wahahahaha!

A thought from Trixy: Intel has a lot of employees. Filling up the whole gym with just 1 team from CMO.

My thoughts, mahirap mawala ang Intel. Almost 8,000 people will be out of work. Bwiset na government. The Vietnam Investments could have been ours!!!

Teka? Did KT just gave us the finger when we came in late for the Yonah Celbration?

8:30-1am: Toma mga repapips
Thanks to our sponsor, ang reyna ng IE, Ria Valino-Ayson. Sr. Pedro Chicken and 2 cases of san mig light. Momsie... dami ata nating problema ha? Hehehe.

A lot of topics were discussed over san mig lights. Sabi nga ni popsie (about his focal result): Intel Secret. The only way na malalaman mo kung ano yung mga pinag-usapan eh kapag sumama ka. Mahirap mawala sa gimmick. I wonder kung nagiging topic din ako pag wala ako sa inuman.... Alam ko oo. Okay lang.

Pero eto, siguro okay lang i-share. Sige clues lang :)
1. Sino si Kubabalu?
2. Si Jona... namboboso sa office. Inggit?
3. Di lang nag-iisa si Van. Andyan si Roxie and Bianca. Hahaha!
4. Si Trixy magaling magpalabas... ng bula sa San Mig.
5. Pag Bisaya ka, taga CS ka... di ba Trecksi?
6. May guhit din ang lalaki. Wahahaha!
7. Ano ang TTMM? Wahahahaha!


Until next post. See you folks! TTMM!

1 comment:

XY said...

sa tingin ko, normal na yan sa mga get-together na ang napapag-usapan ay ang mga taong di nakapunta. kaya ako, di masyadong uma-absent sa mga ganyan. mahirap na. hahaha!

pero di nga, even sa high school barkada ko, ganyan. cguro, ok lang dahil magkakaibigan naman lahat. parang carino brutal ang dating.

ewan, yoko mag psychoanalyze. at bakit ako nag-ta tagalog! ang hirap ah. hahaha. bisaya na lang. pero di ako taga CS ah. hahaha!